سیب سبز 660x330 - طرح اهدا 10.000 جلد کتاب سیب سبز به دانشجویان جدیدالورود 1400

طرح اهدا ۱۰٫۰۰۰ جلد کتاب سیب سبز به دانشجویان جدیدالورود ۱۴۰۰

 

موسسه آموزشی دانش آموختگان تهران برند تخصصی آموزش پزشکی در کشور در نظر دارد جهت آشنایی بیشتر دانشجویان جدید الورود با طرح درس ها در مقطع علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی تعداد ۱۰٫۰۰۰ جلد کتاب سیب سبز به این عزیزان اهدا کند.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان،موسسه آموزشی دانش آموختگان تهران که یکی از موسسات فعال در حوزه آموزش پزشکی بوده واز شرکت های تابع گروه پیشگامان می باشد  تنها موسسه آموزش پزشکی در کشور است که برای تمام مقاطع تحصیلی دانشجویان پزشکی محصولات مرتبط تولید می نماید و با شعار عدالت آموزشی برای همه این محصولات را تهیه نموده است .

دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی ورودی  ۱۴۰۰ کلیه دانشگاه های کشور، بدون هیچگونه محدودیتی در دانشگاه یا رشته تحصیلی می توانند از طریق لینک gift.edutums.ir  اقدام به ثبت نام و دریافت هدیه ۱ جلد کتاب سیب سبز ۱۴۰۰ بنمایند.

همچنین می تواننداز طریق سایت  به آدرس www.edutums.ir یا تماس با شماره ۰۲۱۶۶۴۰۶۱۷۰ – ۰۲۱۶۶۴۰۶۸۵۹ – ۰۲۱۶۶۴۰۸۱۳۵ – ۰۲۱۶۶۴۰۸۶۳۰ با کارشناسان این موسسه در ارتباط باشند.

لازم به ذکر است رسال این هدیه به محل درخواستی دانشجویان بصورت رایگان می باشد.

روابط عمومی گروه پیشگامان

 

درباره‌ی روابط عمومی

همچنین ببینید

سایت پیشگامان copy 310x165 - همایش موفقیت در آزمون علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار گردید.

همایش موفقیت در آزمون علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان ،پس از رفع محدودیت‌های کرونایی و به درخواست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.