شرکت در هفتمین نمایشگاه کتاب تخصصی دانشگاهی

هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی همزمان با هفته پژوهش و با حضور مؤسسه دانش آموختگان تهران در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، هدف اصلی این نمایشگاه تجهیز کتابخانه‌های تخصصی و دانشگاهی در سراسر کشور است که متخصصان و دانشگاهیان به‌خصوص استادان و دانشجویان با حضور در نمایشگاه، ضمن آشنایی با آخرین منشورات علمی می توانند از یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای خرید کتاب علاوه بر تخفیفات ویژه ناشران استفاده کنند.

دکتر صادق شفائی مدیر آموزش مؤسسه دانش آموختگان تهران هدف از شرکت در این نمایشگاه را دسترسی آسان به تهیه کتب آموزشی این مؤسسه دانست و افزود: مؤسسه آموزشی دانش آموختگان تهران با شرکت در این گونه نمایشگاه ها سعی در ارائه هر چه بهتر و آسان تر کتب خود به دست دانشجویان می‌کند.

وی در ادامه اشاره کرد: تیم آموزش مؤسسه آموزشی دانش آموختگان تهران همواره  به دنبال شناسایی نیاز دانشجویان پزشکی است و با آگاهی از این نیازها اقدام به تولید کتب جدید در این حوزه خواهد کرد.

در این نمایشگاه، ناشران فعال کتاب دانشگاهی اعم از دولتی و خصوصی، شرکت خواهند داشت و آخرین منشورات خود را به کتابخانه‌های تخصصی و دانشجویان، اساتید و پژوهشگران کشور عرضه خواهند کرد.

لازم به توضیح است، بازدیدکنندگان از تخفیف۲۰% مؤسسه آموزشی دانش آموختگان تهران استفاده و نیز از بن خرید کتاب نیز بهره‌مند خواهند شد.

شایان ذکر است دانشجویان عزیز جهت استفاده از تسهیلات بن خرید کتاب با ارائه کارت دانشجویی و کارت شناسایی به باجه های درنظر گرفته شده در سالن ۲۵ نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه کرده و بن خرید کتاب را تحویل بگیرند.

هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب با حضور مؤسسه دانش آموختگان تهران با نام طبیبانه  از ۲۶ تا ۲۹ آذرماه ۱۳۹۸ در سالن ۲۵ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران  واقع در خیابان سئول برگزار خواهد شد.

 

تیزر هفتمین نمایشگاه تخصصی کتاب دانشگاهی تهیه شده توسط گروه پیشگامان

درباره‌ی روابط عمومی

همچنین ببینید

 یک دوره ی کاربردی و حرفه ای راه اندازی و مدیریت سلامت است

از اولین دوره  Health MBA پیشگامان ونچرز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان  با حضور دکتر محمدرضا زاهدی و دکترصادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.