خبر سیب سبز 4 660x330 - سیب سبز جدید، نگارش جدید

سیب سبز جدید، نگارش جدید

خبر سیب سبز 3 300x150 - سیب سبز جدید، نگارش جدیدسیب سبز جدید، نگارش جدید

نظر به استقبال گسترده دانشجویان عزیز از سیب سبز ۰۱ و همچنین ارائه پیشنهادات مفید نسبت به نسل جدید سیب سبز؛ بر آن شدیم تا سبکی جدید در نگارش کتاب‌های سیب سبز را پیاده‌سازی کنیم.

از این رو تیم نگارش سیب سبز، به مدیریت حسین فرجی از چند ماه گذشته دور هم جمع شده‌اند تا این مهم را محقق نمایند.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، حسین فرجی مدیر تدوین سیب سبز؛ با اشاره به اهمیت حفظ جایگاه این محصول محبوب بین دانشجویان از طرح‌های جدید تیم نگارش، برای نسل جدید سیب سبز خبر داد.

فرجی ضمن بیان حفظ اصل کم‌حجم بودن کتاب‌های سیب‌سبز، خاطرنشان کرد: محصول جدید با تغییرات عمده‌ای روبه‌روست و علاوه‌بر نسخه کاغذی، فیلم آموزشی و فلش کارت نیز در کنار کتاب، موجود بوده که این ۳ به هم مرتبط و مکمل هم می‌باشند.

ایشان ضمن ابراز امیدواری از استقبال دانشجویان از نسل جدید سیب‌سبز افزود:  امیدواریم که سیب‌سبز جدید همچون سبقه گذشته خود، مورد استقبال دانشجویان قرار بگیرد و بازوی علمی آنان در مقطع علوم‌پایه باشد.

در پایان لازم به ذکر است که محصول سیب سبز جدید قرار است در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ رونمایی شود و پیش‌فروش آن بزودی اعلام خواهد شد.

درباره‌ی محمد رازه

همچنین ببینید

هدف از برگزاری این کارگاه پرداختن به کاربردها و بهره بردن از فناوری های نوین در صنعت سلامت، تاثیر فناوری بر پزشکی و کاربرد های هوش مصنوعی در صنعت سلامت است.

کارگاه کاربرد هوش مصنوعی در صنعت سلامت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان،  سلسله کارگاه های تاثیر فناوری بر کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.