بنر سایت خبر جشن ده سالگی۱ 1 1 660x330 - جشن دهمین سالگرد تاسیس گروه سرمایه گذاری پیشگامان برگزار گردید

جشن دهمین سالگرد تاسیس گروه سرمایه گذاری پیشگامان برگزار گردید

بنر سایت خبر جشن ده سالگی۱ 1 1 - جشن دهمین سالگرد تاسیس گروه سرمایه گذاری پیشگامان برگزار گردید

در ابتدای این مراسم که به مناسبت ده سالگی گروه سرمایه گذاری پیشگامان برپا شده بود دکتر صادق شفائی ریاست محترم هیئت مدیره گروه پیشگامان ضمن خیر مقدم و گرامی داشتن این روز فرخنده، از زحمات همه همکاران و همراهان پیشگامان قدردانی نموده و همراهی همه همکاران عزیز را ارج نهاد.

ایشان ضمن اشاره به فراز و نشیب های موجود در این ده سال بیان داشتند: نکته قابل توجه و مهم در این ده سال همراه بودن تمام کارکنان گروه را در روزهای خوش و ناخوش پیشگامان بوده است و این امر از ما یک خانواده ساخته است.

در اواخر برنامه، فعالیت های تمامی کسب و کارهای موجود در گروه سرمایه گذاری پیشگامان به نمایش درآمد و از زحماتشان تقدیر گردید.

در پایان برنامه محمد رضا زاهدی؛ مدیدیت محترم عامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان ضمن اعلام خلاصه‌ ای از فعالیت های گروه در سال گذشته، از جایگاه فعلی شرکت اعلام خرسندی کرده و افزودند: خدا را شاکرم همزمان با دهمین سالروز تاسیس گروه پیشگامان مفتخریم به همراهی دانشجویان نخبه و خلاق در قالب شرکت پیشگامان سلامت شفا و راه اندازی استارت آپ های مفید و جذاب در حوزه سلامت دیجیتال.

زاهدی ضمن بیان اهداف شرکت در سال پیش روی خاطرنشان کرد: به امید خدا در سالروز یازده سالگی گروه پیشگامان همزمان جشن راه اندازی برترین استارت آپ های سلامت دیجیتال را برپا خواهیم کرد.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان با اشاره به فرصت های پیش روی بیان داشت: در تلاشیم تا ایده های ناب و نیازهای جامعه را با همت جوانان خلاق و متعهد پیاده سازی و روانه بازار نماییم.

در ضمن در اتمام برنامه از مدیران و کارمندان نمونه تقدیرو تشکر به عمل آمد.

درباره‌ی محمد رازه

همچنین ببینید

 یک دوره ی کاربردی و حرفه ای راه اندازی و مدیریت سلامت است

از اولین دوره  Health MBA پیشگامان ونچرز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان  با حضور دکتر محمدرضا زاهدی و دکترصادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.