محسنی 660x330 - هدف ما در پیشگامان اکسپرس ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بالا است

هدف ما در پیشگامان اکسپرس ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بالا است

محسنی 1024x512 - هدف ما در پیشگامان اکسپرس ارائه خدمات بیشتر و با کیفیت بالا است

دومین سرمایه گذاری غیر سلامت گروه پیشگامان در سال ۱۳۹۸ به ایجاد یک مجموعه لجستیک ویژه برای بسته بندی و ارسال مرسولات مرتبط می شود. پیشگامان اکسپرس در فعالیت ۴ ساله بیش از ۲۰۰ هزار بسته را به صورت پستی و پیک درون شهری ارسال نموده است.

در همین راستا گفت و گویی داریم با اقای سعید محسنی مدیرعامل پیشگامان اکسپرس که در ادامه به متن این گفت و گو میپردازیم.

ضمن تشکر از وقتی که به ما دادید لطفا بفرمایید ایجاد بخش پیشگامان اکسپرس از چه زمانی شکل گرفت؟

کسب و کار پیشگامان اکسپرس در سال ۱۳۹۸ شکل گرفت. این کسب و کار با هدف توسعه و ارتقاء خدمات بسته بندی و ارسال در حوزه‌های مختلف ایجاد شد. تیم پیشگامان اکسپرس تلاش می‌کند تا با ابتکارات و ایده‌های نوآورانه، تجربه‌ی بهتری را برای مشتریان در حوزه بسته بندی و ارسال ارائه دهد و در حالت کلی به بهبود فرآیندها و عملکرد ارسال بسته ها کمک کند. از آن زمان تا کنون، پیشگامان اکسپرس با تلاش‌های خود در بهبود کیفیت خدمات سریع بسته بندی و ارسال عمل کرده است.

روند تاسیس پیشگامان اکسپرس چطور بوده است؟

تاسیس  پیشگامان اکسپرس یک فرآیندی طولانی بود از ابتدا، تیم اکسپرس به دنبال یافتن راه‌هایی برای بهبود عملکرد و ارتقاء خدمات خود بود. این تیم تحلیل‌های جامعی از نیازهای مشتریان، مشکلات موجود و فرصت‌های جدید انجام داد و با همکاری و همفکری فعالیت‌های خود را شروع کردند.

چه استراتژی‌هایی را برای بهبود عملکرد پیشگامان اکسپرس در نظر دارید؟

به روزرسانی سیستم‌ها و نرم‌افزارهای  به منظور بهبود کارایی و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان. ارائه برنامه‌های آموزشی مداوم به کارکنان پیشگامان اکسپرس برای بهبود مهارت‌ها و دانش آنها. ارزیابی عملکرد کارکنان پیشگامان اکسپرس و تشویق به بهبود و رشد فردی و تیمی از استراتژی‌ها جهت بهبود عملکرد پیشگامان اکسپرس است.

چه اقداماتی را برای ارتقای تجربه خوب برای مشتری در پیشگامان اکسپرس پیشنهاد می‌کنید؟

ارائه خدمات سریع و دقیق در ارسال محصولات، از جمله تحویل به موقع و بدون خطا

فراهم کردن راه‌های ارتباطی مستقیم با مشتریان مانند خط تلفن و پشتیبانی

برخورد حرفه‌ای و دلسوزانه با مشتریان ارائه راه‌حل‌های قابل اعتماد و درست برای رفع مشکلات ودر صورت بروز خطا جبران خسارت‌ها از اقدامات ارتقای تجربه خوب برای مشتری در پیشگامان اکسپرس است.

چگونه می‌توانیم فرآیند ارسال و تحویل سفارشات را بهبود دهیم؟

استفاده از بسته‌بندی مناسب و ایجاد برچسب و اطلاعات صحیح روی بسته‌بندی

بررسی و بهبود فرآیند پردازش سفارشات از لحظه دریافت سفارش تا زمان آماده‌سازی برای ارسال

مراقبت کامل از محصولات و استفاده از بسته‌بندی مناسب برای جلوگیری از آسیب رسیدن به آنها در طی حمل و نقل مدیریت موثر انبار و به‌روزرسانی موجودی محصولات، از جمله تطابق دقیق بین سیستم مدیریت انبار و سیستم فروش آنلاین باعث میشود تا فرآیند ارسال و تحویل سفارشات بهبود دهیم.

چطور می‌توانیم هزینه‌های بسته بندی و ارسال را برای مشتریان کاهش دهیم و در عین حال کیفیت خدمات را در پیشگامان اکسپرسحفظ کنیم؟

بررسی شرکت‌های حمل و نقل موجود و انتخاب شرکتی که قیمت مناسبی با کیفیت خدمات مناسب را ارائه می‌دهد

برقراری رابطه قوی و مؤثر با تامین‌کنندگان و مذاکره قیمت مناسب و شرایط بهتر می‌تواند به کاهش هزینه‌ها کمک کند. ارائه آموزش‌های مناسب به کارکنان و بهبود فرآیندهای کاری، باعث افزایش بهره‌وری

چه راهکارهایی را برای انجام مانیتورینگ و ارزیابی عملکرد پیشگامان اکسپرس در نظر دارید؟

انجام مقایسه عملکرد پیشگامان اکسپرس با استانداردها و رقبا در صنعت ، تهیه و ارائه گزارش‌های دوره‌ای در مورد عملکرد کارکنان پیشگامان اکسپرس به مدیران و مسئولان مربوطه. از راهکار های نجام مانیتورینگ و ارزیابی عملکرد پیشگامان اکسپرس است.

اقای محسنی فرمود:  لازم میدانم از زحمات  و همراهی همکاران خوب مجموعه  که در سال های گذشته همراه ما بوده اند تشکر کنم‌.

همچنین ایشان از حمایت های هیئت مدیره گروه پیشگامان سرکار خانم یزدانی و دکتر صادق شفایی و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان دکتر محمدرضا زاهدی که در ایجاد مسیر مطلوب خدمت رسانی نقش به سزایی داشتند تشکر و قدردانی کردند.

درباره‌ی محدثه محمدپور

همچنین ببینید

7غف 310x165 - افتتاحیه اولین دوره بین المللی H_MBA باحضورمدیرعامل گروه پیشگامان برگزار شد.

افتتاحیه اولین دوره بین المللی H_MBA باحضورمدیرعامل گروه پیشگامان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان اولین دوره بین‌المللی مدیریت حرفه ای کسب …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.