پست خبر فوری 660x330 - مصاحبه دکتر محمد رضا زاهدی با خبر فوری

مصاحبه دکتر محمد رضا زاهدی با خبر فوری

پست خبر فوری - مصاحبه دکتر محمد رضا زاهدی با خبر فوری

دکتر محمدرضا زاهدی، بنیان گذار و مدیر عامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان، دانش آموخته دانشگاه تهران در رشته مدیریت کسب و کار و دارای ۱۸ سال سابقه مربیگری و مشاوره در حوزه کسب و کار مهمترین علت حضور خود در عرصه این انتخابات را ساختارسازی در اتحادیه و آموزش بیان کردند.

ایشان با اشاره به وجود مشکلات عدیده در دوره قبلی هیأت مدیره، علت اصلی شکل گیری این مشکلات را نداشتن دغدغه صنفی و نبود وقت لازم توسط برخی از اعضا دانستند و خاطر نشان کردند: آزموده را آزموندن خطاست؛ متاسفانه در شرایط فعلی دوستانی نسبت به برگزاری انتخابات اعتراض می نمایند که در چهار سال گذشته هیچ کارنامه قابل دفاعی از خود برجا نگذاشتند.

زاهدی با اشاره به تجربه شخصی خود در راه اندازی کسب و کار دیجیتال بیان کردند: بنده به عنوان هم بنیانگذار در نشر طبیبانه طبق آمارهای رسمی وزرات ارشاد موفق شدم پس از انتشارات سمت رتبه دوم انتشارات دانشگاهی و رتبه نخست در بین انتشارات پزشکی در کشور را کسب نمایم و این مهم در حالی رخ داد که تمام فروش بر بستر فضای مجازی بوده است.

ایشان ضمن اهمیت جایگاه هیأت رئیسه این اتحادیه به عنوان بزرگترین نهاد صنفی در حوزه کسب و کار بیان کردند: بنده با توجه به تحصیلات آکادمیک و همچین تجربیات چندین ساله خود در راه اندازی کسب و کارهای دیجیتال و همچینین به عنوان یک مربی، اگر ذره ای احساس میکردم در این عرصه نمیتوانم مفید باشم هیچ وقت پای در این میدان نمی گذاشتم.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان با اشاره به برنامه محور بودن حضورشان در این عرصه بیان نمودند: به امید خدا در صورت اعتماد اعضای اتحادیه به بنده، آموزش های به روز و کاربردی برای اعضای اتحادیه و رشد و پویایی کسب و کارهای کوچک و متوسط را شاهد خواهیم بود.

ایشان در پایان با توجه به حضور خود در ائتلاف تاد(توسعه اقتصاد دیجیتال ایران) بیان کردند: حضور دوستان دارای برنامه و دغدغه مند در این لیست که به فضل خدا با برنامه ریزی دقیق و مطالعه مشکلات اتحادیه آینده روشنی را برای خانواده کسب و کارهای فضای مجازی شاهد خواهیم بود.

story%281%29 - مصاحبه دکتر محمد رضا زاهدی با خبر فوری

لازم به ذکر است دومین دوره انتخابات برای انتخاب  ۷ نفر عضو هیات مدیره و ۲ نفر عضو علی البدل و همچنین ۲ بازرس اصلی و علی البدل اتحادیه کشوری صنف کسب و کارهای مجازی روز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ همزمان از ساعت  ۱۰ تا ۱۴ در تهران و مراکز استان ها برگزار می شود.

مقدمات این انتخابات اردیبهشت ۱۴۰۰ آغاز شده بود که به دلیل کرونا و تغییر دولت با تاخیر برگزار می شود.
برای آشنایی با اعضا و برنامه های ائتلاف تاد سایت www.tadunion.ir در دسترس قرار دارد.

درباره‌ی محمد رازه

همچنین ببینید

 یک دوره ی کاربردی و حرفه ای راه اندازی و مدیریت سلامت است

از اولین دوره  Health MBA پیشگامان ونچرز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان  با حضور دکتر محمدرضا زاهدی و دکترصادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.