پ 660x330 - تاریخ رونمایی از پک سیب سبز ۹۹ مشخص شد

تاریخ رونمایی از پک سیب سبز ۹۹ مشخص شد

به رسم هر سال مجموعه دانش آموختگان تهران وابسته به گروه پیشگامان، جشن رونمایی از پک‌سیب سبز جدید خود را در نمایشگاه کتاب برگزار می‌کند که امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو شدن نمایشگاه کتاب جشن رونمایی از پک سیب سبز ۹۹ به صورت لایو در صفحه اینستاگرام این مجموعه برگزار خواهد شد و به قید قرعه به دانشجویانی که این پک را پیش خرید کرده اند جوایزی اهدا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی گروه پییشگامان، هدایایی جهت تماشاگران لایو این قرعه‌کشی در نظر گرفته شده که با دنبال کردن صفحه اینستاگرام موسسه آموزشی دانش آموختگان تهران می توانید از اخبار مربوط به برگزاری این برنامه مطلع شوید.

دانشجویان می توانند، برای شرکت در این قرعه کشی با پیش خرید پک سیب سبز ۹۹ به همراه تخفیف آن می توانید هر چه سریعتر از طریق آی دی تلگرام edutums اقدام نمایید.

موسسه آموزشی دانش آموختگان تهران برند تخصصی آموزش پزشکی که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را جهت رفع نیازهای آموزشی گروه پزشکی و دندانپزشکی با همکاری اساتید و دانشجویان آغاز کرده و در ادامه این فعالیت اقدام به انتشار مجموعه کتب سیب سبز نموده است. کتب سیب سبز جهت برطرف کردن نیازهای آموزشی دانشجویان پزشکی و دندانپزشکی در حوزه امتحانات علوم پایه منتشر شده است.

ویرایش پک سیب سبز هر ساله با توجه به برگزاری امتحان های علوم پایه در شهریور و اسفند هر سال با بررسی مباحث مهم امتحان از بهمن ماه شروع شده و در اواسط فروردین ماه تکمیل میگردد و در اردیبهشت ماه از این پک رونمایی می‌شود.

لازم به ذکر است، مؤسسه دانش‌آموختگان تهران، مجتمع طراحی و چاپ پیشگامان، انتشارات طبیبانه، انتشارات آریانگار و باشگاه کارآفرینی زیر مجموعه گروه پیشگامان است.

درباره‌ی روابط عمومی

همچنین ببینید

 یک دوره ی کاربردی و حرفه ای راه اندازی و مدیریت سلامت است

از اولین دوره  Health MBA پیشگامان ونچرز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان  با حضور دکتر محمدرضا زاهدی و دکترصادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.