فرشاد عبادی مدیر ارشد کسبوکار هرلایف در نشست تخصصی آینده کلینیکها و پزشکان و اهمیت بازارهای تخصصی، در واکنش به سخنان دکتر صادق شفائی همبنیانگذار گروه سرمایهگذاری پیشگامان سلامت درباره بازار آینده تلهمدیسین گفت: «در تلهمدیسین برای اینکه یک فرد بتواند از ایران فردی در کشور دیگر را ویزیت کند یا بالعکس، یعنی درباره صنعت ارتباطات، صنعت بیمه، صنعت آموزش و خدمات درمانی صحبت میکنیم و اگر تاکید ما تنها بر صنعت سلامت باشد، انتظارات ما در واقعیت رخ نمیدهد. زیرا صنعت بیمه ما بسیار قدیمی است و خدمات درمانی و سلامت ما کاملا سنتی طراحی شده است. پس ما برای این تغییر و تحولات باید کارهای زمینهای دیگری نیز انجام دهیم.» شفائی در این نشست از بازار ۳۰ میلیارد دلاری تلهمدیسین در پنج سال آینده خبر داده و گفت که برخی کشورها مانند استرالیا برای این سیستم درمانی قوانینی وضع کرده و بیمهها را با تلهمدیسین هماهنگ کردهاند.
در ادامه این نشست که در مراسم ۱۲ سالگی گروه سرمایهگذاری پیشگامان سلامت همزمان با هشتمین رویداد نوآوران سلامت ایران برگزار شد، عبادی درباره برنامههای آینده هرلایف و زمینههای همکاری با فعالان اکوسیستم نوآوری سلامت گفت: «ما در سه سال آینده در دو حوزه فعالیت خواهیم کرد. بهدنبال این هستیم که با مراکز درمانی رابطهای بین حوزه آنلاین و دیجیتال داشته باشیم. زیرا سلامت زنان را نمیتوان بطور کامل دیجیتال کرد. پس بهدنبال نوآوریهایی در خدماتی هستیم که به صورت آنلاین و آفلاین ارائه شود. یکی دیگر از فرصتهایی که میتوان روی آن تمرکز کرد و ما آماده همکاری و گفتوگو هستیم، فالوآپ پس از درمان است. همچنین یکی از خدمات ما در هرلایف که امکان همکاری در آن وجود دارد، ایجاد بستری برای خدمات مکمل تخصصی سلامت زنان است. در همکاری میکوشیم در زنجیره ارزش زرین رویا در محصولات سلولزی، محصولات سلامتمحور و اپلیکیشن هرلایف همکاری و گفتوگو کنیم.»

عبادی در سخنان خود درباره بازارهای آینده سلامت، فعالیت تخصصی در حوزه زنان را یک فرصت قلمداد کرد. زیرا به گفته او زنان به زیبایی و سلامت فردی و روانی خود توجه و برای آن هزینه میکنند.
عبادی درباره هرلایف نیز توضیح داد: «تلاش ما این است که کاربر بهجای اینکه دغدغه بیماری داشته باشد، به او آموزش خدمات مراقبتی و پرسونالهلث ارائه دهیم. هرلایف یک و نیم میلیون کاربر فعال دارد و دیتایی که درباره چرخه قاعدگی داریم، مهمترین پارامترهای سلامت زنان را در اختیار ما میگذارد.»
اپلیکیشن هرلایف برآمده از هلدینگ زرین رویا به منظور ورود به بازارهای نوآور سلامت زنان ارائه شد. این اپلیکیشن یک تقویم دیجیتال قاعدگی بانوان است که با دیتایی که از آنها میگیرد، پیشبینیهای دقیقی از سلامت فرد به کاربر ارائه میدهد.