کارشناس دیجیتال مارکتینگ

این آگهی در کدام دسته‌بندی شغلی قرار می‌گیرد؟

دیجیتال مارکتینگ و سئو

سازمان شما در کدام صنعت فعالیت می‌کند؟

آموزش / پژوهش

رده سازمانی

کارشناس

نوع همکاری

تمام وقت


مهارت های لازم و شرح شغلی

  • تسلط به دیجیتال مارکتینگ
  • *تسلط به مباحث سئو و بهینه سازی سایت و بهبود رتبه در کلمات کلیدی
  • *تسلط به تولید محتوا و آموزش آن
  • *طراحی و اجرای استراتژی‌های محتوایی
  • *تجربه اجرا و بهینه سازی کمپین های تبلیغاتی در کانال های مختلف (گوگل ادز، یکتانت (همسان، ریتارگت، پوش)، سوشال مدیا، ایمیل و اس ام اس مارکتینگ و …)
  • *مدیریت بودجه تبلیغات و توانایی ارائه گزارشات به مدیر مربوطه
  • *توانایی تحلیل و آنالیز وبسایت رقبا و ارائه راهکار
  • *آشنا با بازاریابی محتوایی و بهینه سازی نرخ تبدیل
  • *شناسایی و بررسی کانال های جدید تبلیغاتی متناسب با کسب و کار
  • *ایجاد تقویم محتوایی استاندارد برای تیم جهت زمان بندی و نظارت بر تهیه و تایید تولید محتوا شامل محتوای گرافیکی، متنی، ویدئویی و ویرایش عکس ها و تدوین
  • *طراحی کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ
  • *آنالیز پلتفرم‌های سوشال و وبسایت
  • *آشنایی با کپی‌رایتینگ و اصول نگارش متن
  • *توانایی کار گروهی
  • *خلاق و ایده پرداز
  • *منظم و مسئولیت پذیر

مدرک تحصیلی:

حداقل کارشناسی

حقوق توافقی 

ساعت کاری

شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷:۳۰ / پنجشنبه ۹ الی ۱۳

جهت پر کردن فرم استخدام کلیک نمایید

درباره‌ی محمد رازه

همچنین ببینید

کارشناس توسعه بازار

این آگهی در کدام دسته‌بندی شغلی قرار می‌گیرد؟کارشناس توسعه بازار سازمان شما در کدام صنعت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.