04 660x330 - ساخت فیلم نحوه تولید مجموعه کتب ژلوفن توسط گروه پیشگامان

ساخت فیلم نحوه تولید مجموعه کتب ژلوفن توسط گروه پیشگامان

فیلم چگونگی تهیه و تولید مجموعه کتاب ژلوفن جهت معرفی این کتاب به دانشجویان ساخته و منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، فیلم چگونگی تولید مجموعه ژلوفن از نحوه شکل‌گیری تا تولید و انتشار به جهت شفاف‌سازی مخاطبان این کتاب توسط گروه پیشگامان ساخته شد.
دکتر صادق شفائی مدیرتدوین مجموعه کتب ژلوفن با اشاره به بیش از دوسال پیگیری مداوم جهت تهیه و تنظیم این مجموعه اظهار داشت: تیم تدوین و تألیف ژلوفن از ۱۵ اردیبهشت ۹۶ درگیر آماده سازی این مجموعه بوده و تا نمایشگاه کتاب سال ۹۹ پک کامل این مجموعه در دسترس دانشجویان عزیز قرار خواهد گرفت.
دکتر صادقی شفائی در ادامه اظهار کرد: پکیج کامل ژلوفن شامل ۲۵ کتاب است که در حال حاضر ۱۵ کتاب آن تولید و تا نمایشگاه کتاب سال آینده پک کامل آن آماده ارائه به دانشجویان عزیز در مقطع بالینی خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره ساخت فیلم تولید مجموعه کتاب ژلوفن افزود: مؤسسه آموزشی دانش آموختگان تهران همیشه به دنبال ارتباط مستقیم با مشتریان خود بوده که این بار با تهیه و تولید ساخت فیلم چگونگی شکل گیری مجموعه ژلوفن سعی در ارتباط بدون واسطه با مخاطبان کرده‌ایم تا اهمیت نگرانی‌های دانشجویان در مسیر آموزش را به تصویر بکشیم.
مدیرتدوین مجموعه ژلوفن افزود: تیم تولید محتوا مؤسسه آموزشی دانش آموختگان تهران هدف از تولید مجموعه ژلوفن را فتح بابی جهت ورود به مقطع بالینی دانسته و همچون مقطع علوم پایه تمام تلاش خود را برای ارائه هرگونه آموزش در مقطع بالینی می‌کند.
دکتر سارا آریان دیگر مدیر تدوین این مجموعه هدف از شکل‌گیری مجموعه ژلوفن را مطالعه هدفمند برای دانشجویان خواند و افزود: دانشجو جهت گذراندن هر چه بهتر آزمون پره انترنی زمان کافی برای مطالعه تمام دروس گذارنده شده خود ندارد و مطالعه هدفمند به سبب گذراندن آزمون پره انترنی اولین نکته بسیار مهم برای دانشجو بوده که این اتفاق نقطه عطفی جهت شروع تولید مجموعه ژلوفن برای تیم ساخت ژلوفن شد.
وی در ادامه اشاره کرد: بررسی نکات مهم از بخش‌های مختلف در هر درس تیم ساخت ژلوفن را مجاب به تحقیق و تفحص در آزمون های پره انترنی از سال۹۳ تا کنون کرد که در مجموع با بررسی ۱۰۳ تا ۱۲۰ آزمون از امتحانات پره انترنی به الگوی درست در هر آزمون دست یافتیم.
دکتر سارا آریان با اشاره به پشتیبانی این پک آموزشی به دانشجویان گفت: این پک توسط مدیران تدوین و تألیف آن به دانشجویان پشتیبانی لازم را ارائه کرده و تمام تلاش خود را می کند تا در صورت بروز هرگونه سوال یا مبحثی در دسترس عزیزان باشد.

لازم به ذکر است، مؤسسه دانش‌آموختگان تهران، مجتمع طراحی و چاپ پیشگامان و انتشارات طبیبانه زیر مجموعه گروه پیشگامان است.

0 1024x767 - ساخت فیلم نحوه تولید مجموعه کتب ژلوفن توسط گروه پیشگامان

04 1024x767 - ساخت فیلم نحوه تولید مجموعه کتب ژلوفن توسط گروه پیشگامان

درباره‌ی روابط عمومی

همچنین ببینید

 یک دوره ی کاربردی و حرفه ای راه اندازی و مدیریت سلامت است

از اولین دوره  Health MBA پیشگامان ونچرز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان  با حضور دکتر محمدرضا زاهدی و دکترصادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.