حضور موسسه‌ی آموزشی دانش آموختگان تهران در پنجمین نمایشگاه بین المللی “ایران فارما”

ستاد برگزاری ایران فارما به منظور ارتباط گسترده میان دانشجویان و صنعت داروسازی از یک سو و همچنین با تاکید بر این موضوع که ایران فارما نه نمایشگاهی سنتی با تعدادی غرفه و بازدیدکننده، بلکه رخدادی علمی و فرهنگی است،  از سال دوم برگزاری این نمایشگاه (ایران فارما ۲۰۱۶) اقدام به برگزاری « نمایشگاه کتاب‌های تخصصی علوم دارویی،پزشکی- دانشگاهی» کرده است. این نمایشگاه که با حضور ناشران تخصصی کتاب‌های سلامت محور همزمان با نمایشگاه ایران فارما برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای تقویت ارتباط میان دانشجویان و صنعت از یک سو و آشنایی با آخرین کتاب‌‎های منتشر شده در این عرصه است.

ایران فارما عنوان نمایشگاه شناخته شده در صنعت دارویی است که در تقویم نمایشگاهی ثبت گردیده است. نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی، از سال ۱۳۹۳ و در چهار دوره برگزار شده است. مشارکت چشمگیر شرکت­های داخلی و خارجی از این نمایشگاه حاکی از تلاش دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد در معرفی ظرفیت صنعت دارویی کشور در سطح جهان می­باشد. این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه‌های بین‌المللی دارویی خاورمیانه خود را ملزم به رعایت استانداردهای بین‌المللی نمایشگاهی نموده است.

ایران فارما عنوان نمایشگاه شناخته شده در صنعت دارویی است که در تقویم نمایشگاهی ثبت گردیده است. نمایشگاه ایران فارما با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فن…

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دارو و صنایع وابسته (ایران فارما ۲۰۱۹)، چون ادوار گذشته توسط سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران و با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت گسترده انجمن‌ها و حضور بیش از ۵۰۰ شرکت دارویی و صنایع وابسته مرتبط برگزار می‌شود.

۲ تا ۴ مهرماه ۱۳۹۸
شبستان مصلی امام خمینی، ستون ۴۸ غرفه G۱۱۸، انتشارات آریانگار

درباره‌ی روابط عمومی گروه پیشگامان

همچنین ببینید

 یک دوره ی کاربردی و حرفه ای راه اندازی و مدیریت سلامت است

از اولین دوره  Health MBA پیشگامان ونچرز رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان  با حضور دکتر محمدرضا زاهدی و دکترصادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.