7غف 660x330 - افتتاحیه اولین دوره بین المللی H_MBA باحضورمدیرعامل گروه پیشگامان برگزار شد.

افتتاحیه اولین دوره بین المللی H_MBA باحضورمدیرعامل گروه پیشگامان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه سرمایه گذاری پیشگامان اولین دوره بین‌المللی مدیریت حرفه ای کسب و کارهای سلامت با حضور مدیر عامل گروه پیشگامان،دکتر محمدرضا زاهدی و رئیس هیئت مدیره گروه دکتر صادق شفایی برگزار شد. این برنامه با حضور جمعی از اساتید برجسته کارآفرینی و دانشجویان قبول شده در آزمون ورودی این دوره برگزار شد.

نقش‌آفرینی در حوزه سلامت و دستیابی به جایگاه برجسته در این حوزه، مستلزم تربیت مدیران توانمند و با دانش کارآفرینی است.

دکتر صادق شفایی رئیس هیئت مدیره گروه پیشگامان در این برنامه ضمن خیر مقدم به حاضران اظهار داشتند:نقش‌آفرینی در حوزه سلامت و دستیابی به جایگاه برجسته در این حوزه، مستلزم تربیت مدیران توانمند و با دانش کارآفرینی است. این مدیران باید بتوانند با استفاده از نوآوری و خلاقیت، چالش‌های موجود در نظام سلامت را شناسایی و برای آن‌ها راه‌حل‌های مؤثری ارائه دهند. تربیت چنین مدیرانی نیازمند آموزش‌های تخصصی و کاربردی در زمینه‌های مدیریتی و کارآفرینی است تا بتوانند با دیدگاه جامع و دانش فنی به ارتقاء سیستم‌های بهداشتی و درمانی بپردازند.

دکترشفائی افزودند: از همین رو لازم است با توجه به اهمیت بالای سلامت در جامعه، پرورش مدیران کارآفرین و خلاق منجر به توسعه روش‌های جدید و بهبود کیفیت خدمات سلامت شود، و به این ترتیب،باید نقش مهمی در بهبود کلی وضعیت سلامت جامعه ایفا کرد.


اهمیت و ضرورت کارآفرینی در حوزه سلامت بسیار بالاست،هدف ما این است در پایان این دوره یک کارافرین سلامت یا مدیر توانمند در حوزه سلامت تربیت کنیم.

محمدرضا زاهدی مدیرعامل گروه سرمایه گذاری پیشگامان گفت: بررسی های ما نشان می دهد که سوء مدیریت در نظام سلامت کشور باعث هدر رفت پتانسیل های ایران در این حوزه شده است. سوء مدیریت باعث شده است که نظام سلامت تبدیل به یک نظام هزینه بر در کشور ما شود.

ایشان همچنین افزودند: اهمیت و ضرورت کارآفرینی در حوزه سلامت بسیار بالاست بر این اساس گروه پیشگامان اولین دوره Health mba را طراحی کرد تا بتوانیم برای تغییر در این صنعت قدمی بزرگ برداریم این دوره می‌تواند به ارتقاء دانش و مهارت‌های مدیریتی و کارآفرینی شرکت‌کنندگان کمک کند.

دکتر زاهدی خاطرنشان کرد که این دوره با همکاری اساتید برجسته کارآفرینی دانشگاه تهران و متخصصان حوزه سلامت طراحی شده و تلاش می‌شود تا بهترین و به‌روزترین مباحث آموزشی در آن ارائه شود.در ادامه، دکتر زاهدی به معرفی جزئیات و محتوای دوره کارآفرینی سلامت پرداخت.

او ساختار آموزشی دوره، نحوه برگزاری کلاس‌ها، و فعالیت‌های عملی و پژوهشی را که در طول دوره انجام خواهد شد، توضیح دادند اقای زاهدی تاکید کرد که این دوره به گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌کنندگان بتوانند علاوه بر کسب دانش نظری، مهارت‌های عملی لازم برای راه‌اندازی و مدیریت کسب‌وکارهای نوین در حوزه سلامت را نیز فرا بگیرند.

گفتنی است اساتید حاضر در جلسه نیز به بحث و تبادل نظر درباره برنامه‌های آموزشی پرداختند و پیشنهادات خود را برای بهبود کیفیت آموزش در این دوره ارائه دادند. دانشجویان نیز فرصت داشتند تا سوالات خود را مطرح کنند و با جزئیات بیشتری درباره این دوره آشنا شوند.

این برنامه با هدف ارتقاء سطح دانش و مهارت‌های کارآفرینی در حوزه سلامت برگزار شد و تلاش می‌شود تا از طریق این دوره، مدیران و کارآفرینان با دانش و توانمندی بیشتری برای ورود به بازار کار آماده شوند.

درباره‌ی محمدرضا زاهدی

همچنین ببینید

jjkhklj نظام سلامت درحال از دست دان سربازان خود است اصلی شاخص 310x165 - نظام سلامت درحال از دست دان سربازان خود است

نظام سلامت درحال از دست دان سربازان خود است

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، محمدرضا زاهدی کارشناس حوزه سلامت و پزشکی و مدیر …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.