587jpg 660x330 - گروه پیشگامان حامی برگزاری پنجمین کنگره بین المللی یوسرن

گروه پیشگامان حامی برگزاری پنجمین کنگره بین المللی یوسرن

پنجمین کنگره بین المللی یوسرن به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حمایت گروه پیشگامان از ۱۷ تا ۲۰ آبان ماه به صورت مجازی و حضوری برگزار خواهد شد .

دکتر نیما رضایی، موسس و رئیس شبکه جهانی یوسرن و معاون بین الملل دانشکده پزشکی در تشریح تاریخچه یوسرن گفت: شبکه یوسرن از ابتدای سال ۲۰۱۶ میلادی تاسیس شده و تاکنون بیش از ۴۵۰ نفر از دانشمندان یک درصد برتر رشته های مختلف و ۱۶ نفر از برندگان نوبل و ابل و بیش از ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر عضو  دانشگاهی شامل دانشجویان و اساتید از بیش از ۱۲۰ کشور دنیا عضو شبکه شده اند.

دکتر نیما رضایی درباره تعداد اعضا و دفاتر یوسرن گفت: در حال حاضر بیش ۱۰ هزار و ۴۰۰ عضو از بیش از ۹۰ کشور دنیا عضو یوسرن هستند. همچنین با بیش از ۱۰۰ مرکز، تفاهم‌نامه امضا کرده یا دفتری را با همکاری مشترک افتتاح کردیم.

موسس شبکه جهانی “یوسرن” با اشاره به اینکه کنگره بین‌المللی شبکه جهانی یوسرن آبان ماه در ایران برگزار می‌شود، گفت: تاکنون دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، علوم پزشکی شهید بهشتی، ایران، شیراز، اصفهان، دانشگاه امیرکبیر و پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران برای همکاری در برگزاری کنگره سال آینده یوسرن اعلام آمادگی کرده‌اند.

محمدرضا زاهدی مدیرعامل گروه پیشگامان با حمایت از برگزاری این کنگره به چاپ نقاشی های کودکان بهبود یافته از بیماری در سراسر دنیا خبر داد و گفت: این کنگره هرساله نقاشی های ارسالی کودکان از سرار دنیا را تحت عنوان کتاب نقاشی ها چاپ میکند که امسال گروه پیشگامان با حمایت از این فضا اقدام به چاپ تمامی نقاشی های ارسالی از سراسر دنیا به صورت فورم برد و کتاب خواهد کرد.

درباره‌ی روابط عمومی

همچنین ببینید

سایت پیشگامان copy 310x165 - همایش موفقیت در آزمون علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار گردید.

همایش موفقیت در آزمون علوم پایه پزشکی و دندان پزشکی، در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان ،پس از رفع محدودیت‌های کرونایی و به درخواست …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.